14 May 2010 · 10 comments · Categories: Short Notes

To start it off, I did a lil fine tuning (back-end) on my blog. Removed a couple of things here and there. And I’ve changed my web domain to something simple. It’s easier for me to tell people my web address compared to previous one. So, remember to update your feet feed with mah new address!

Snoopy

Although Macbook’s design is a beauty, I kinda getting bored of it. Hence, I’ve decided “tattoo-ed” it to make it different / funny. Nice?

Hotel Maya

2 months ago, I submitted a short writing about my Sabah trip to NST for a chance to win something. And walla… my article was selected!

Letter

Fast forward to few weeks later, my prize (a gift voucher) has arrived. It is a free 2 days 1 night stay in Hotel Maya.

Hotel Maya

But there’s one thing… I am staying in Kuala Lumpur now. What am I suppose to do with it? Hhmm…

Last but not least, there are a couple more posts about my Langkawi trip… and other food stuff to be published. So, please do return to read about ’em…



10 Comments

  1. Wahh.. Hotel Maya worr.. go la..
    relax .. in the mid of the city! ROFl.. well..u can think of it as a get-awy, jsut dont come out to the street! ;p

  2. Wait for me to come to KL and we go stay there. LOL.

    WordsPics.com… I prefer c-onn loh, more you, more personalized. :(

  3. Come to think of it, why didn’t register yoononn.com? Alternatively, ahchong.net (.com was take)?

  4. Wow… love your macbook. Heheheh… Snoopy sniffing on the apple :D

  5. You can do stuff with a random girl in the hotel room all night long !!

  6. Rebecca : Yeah. Maybe I should just hide in the hotel room for the entire day. Hehe.

    Jason : It’s quite hard when comes to spelling them out to people who wants to know, especially yoononn.com.

    Renee : Hehe. :P

    Robin : wtf?! Haha.

  7. yea… ur blog is finally back !

    perhaps DoraemOnn is an easier domain name to remember too…
    wakakakakak…. just kidding… :p

    congratz on your winning prize ya…
    bring a chick there !! ;)

  8. Ya…just pamper yourself, go for a weekend…rest and relax – I think there’s a spa there, massage and what not but I would think that would be quite expensive…

  9. suituapui : Yeah. Maybe I should do that…